walking in the dark..

.. kändes nästan som man gjorde det, det är så himla grått ute och så snöar det lite, dock smälter det så fort det kommer till marken, eller så blir det bara görigt, moddigt om inte annat..

Men nu har jag iallafall varit ute på min dagstur, plus att jag har tränat lite styrka här hemma med våra fantastiska hantlar. Gratis motion och man mår väldigt bra efteråt, men måste medge att det är en aningen trögt att ta sig ut, speciellt i detta väder. Hade det varit sol och snön glittrade hade det nog varit en aningen lättare..

Nu blir det duschen sen kyckling sallad :)


Så här vackert är det ute, bild från balkongen, råkade vara uppehåll jus då jag tog kortet, men nu snöar det igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0