promenad är min bästa vän

Slutade 19:45 idag, cyklade hem efter att fixat några små saker på jobbet. Väl hemma var det bara att byta om och sen bege sig ut igen, dock blev klockan bort mot kvart i nio innan vi kom ut. Men väl ute så kunde man börja njuta av att just vara ute och promenera i ett härligt kvällsväder tillsammans med min sambo :)

Vi tog en orienteringspinne. (Ja det är så att kommunen har skickat ut en karta för att göra sommaren mer rolig och aktiv. på kartan ser man alla 100 kontrollerna man kan ta i kommunen. Vi har tagit en hel del, men idag tog vi ytterligaren en lite klurig än uppe i en skogsdunge :) )

När man jobbar mycket kvällar som jag gör så hinner man ju aldrig vara ute och gå en promenad. Så man får passa på de gånger då man orkar samt inte jobbar till kvart över nio eller något liknande.

Nej nu blir det in i duschen en sväng, nu har jag latat mig för mycket.. :P

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0