Bullar och städning

Igår var det fullrulle hemma hos familjen Eriksson/Hedberg. Vi bakade bullar, samt städade hela lägenheten:) Efter detta åkte vi iväg till mina föräldrar för att hjälpa dom att skotta bort några centimeter snö, eller det var nog nästan 1 decimeter snö på deras garageuppfart samt sopa av bilarna.

Bullarna blev jätte goda + jätte stora :D

Dagen igår avslutades med hasselbackspotatis, fläskfilé och beasås. Var ju tvungen att lyxa till det när man hade stor främat av syrran som dessutom har sovit här inatt! :)
Vi tillbringade våran kväll i soffan framför ett antal tv-program och lite onyttigheter:P

Idag är vi alla sega, ingen orkar göra något, utan vi alla sitter och slöar. Jag och syrran framför en varsin dator och Nicklas vid pusslet:P
Dock måste jag snart göra mig iordning och ta bussen in till stan, ska till ett företag som heter norstat och prata med han som är chef där. Om han tycker jag verkar bra så kommer jag ha några timmars jobb varje vecka där :)
Norstat är ett företag som gör marknadsundersökningar genom att ringa runt till företag och privatpersoner. Man kan ju alltid testa, trivs man inte så får man väl sluta. Pengar behövs iallafall!

Här är resultatet av bullbaket:

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0