God förmiddag

Idag är det måndag, ingen speciell dag för min del, utan denna dagen är väl som alla mina andra dagar, man är arbetslös/arbetssökande!

Idag blir det att kolla in mitt CV och personliga brev, se om man kan ändra på det för att det ska bli mer intressant. Sen leta lite mer jobb, lägga in sig på någon jobbsida och sen hoppas på någon sorts tur av något slag.
Jag har iallafall fått ett sommarjobb dock inte inom området jag är utbildad till, men inom området jag har erfarenhet inom. Blir alltså en sommar inom vården, äldreboende på Hammarö! :) Men jag känner mig laddad och motiverad så detta kommre bli kanoners!

Nej nu ska vi ta en snabb sväng till svärmor för att hämta en slagborrmaskin där som hennes sambo har. Blir säkert att vi även stannar en stund och pratar :P

Hade bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0